Kıbrıs Türk Hava Yolları'ndan (KTHY) önceden bilet alan yolcuların
mağduriyetlerinin giderilmesi için çalışmalar sürüyor.
KTHY Genel Müdürlüğü'nden yapılan yazılı açıklamada, KKTC'ye sefer
yapan diğer havayolu şirketleri ile yolcuların taşınabilmesi için
girişimlerin sürdüğü, gelişmelerin gün içinde internet, çağrı merkezi ve
basından izlenmesi istendi.
Sivil Havacılık Genel Müdürlüğü'nün dünkü yazısına istinaden Kıbrıs
Türk Hava Yolları'nın uçuşlarının ikinci bir karara kadar askıya
alındığı anımsatılan açıklamada, şunlar kaydedildi:
''Bugün itibarıyla şirketimizden önceden bilet almış ve seyahat
edecek olan yolcularımızın mağduriyetlerini gidermek için
çalışmalarımızı yoğun bir şekilde sürdürmekteyiz. Bu bağlamda Kıbrıs'a
sefer yapan diğer havayolu şirketleri ile yolcularımızın taşınabilmesi
için girişimlerimiz sürmektedir.
KTHY ile seyahat edecek olan yolcularımıza, seyahat acentelerimize ve
ilgili tüm kurumlarına, son gelişmeleri web sayfamızdan (
[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]), çağrı merkezimizden (0216
444 5849) ve yerel basınımızdan gün içerisinde takip etmesi
önerilmektedir.
İçinde bulunduğumuz bu olumsuz durumdan en kısa sürede çıkacağımıza
ve 36 yıldır halkımız, yolcularımız ve turistlerimize vermiş olduğumuz
güvenli uçuş hizmetlerinin devam ettirileceğine kuşku duyulmamasını rica
eder, mağdur olan tüm kesimlerden özür dileriz.''