1963’te
doğan Taner Özdeş 1983’te Avusturya Lisesi’nden, 1986’da ABD’deki
University of Miami’den Pazarlama bölümünden mezun oldu. İlk görevine
1986 yılında İktisat Bankası’nda yatırım ve pazarlama analisti olarak
başladı. Özdeş, 1989 – 1990 arasında Lever’da marka müdürlüğü, 1990 –
1991 yıllarında Pars/Mc Cann Erickson’da senior müşteri temsilciliği
görevlerinde bulundu.
Özdeş, 1991 Mayıs’ından 1997 Ocak’ına kadar Dow Jones Telerate’te satış
müdürü olarak çalıştı. Şubat 1997 – Ağustos 2000 arasındaysa Fornet’te
satış ve pazarlama müdürlüğü yaptı. 1 Eylül 2000’den beri ağ ve bilgi
güvenliği alanında dünyanın en iyi ve en yeni ürün ve çözümlerini Türk
kullanıcıların hizmetine sunmak ilkesiyle yola çıkan InfoNet’in Genel
müdürlüğünü yürütüyor.
Kariyeri boyunca birçok satış temsilcisi yetiştirmiş olan Özdeş Genç
Müteşebbisler Jaycees Derneği (JCI) Türkiye ve Boğaziçi Üniversitesi
Mezunlar Derneği (BÜMED) ve Rotary Klübü vasıtasıyla 3000’e yakın kişiye
“Yeni Yüzyilda Satiş Psikolojisi ve Teknikleri konusunda eğitim verdi.
2004 yilinda JCI Certified Local Trainer, ve 2005 yilinda JCI Cerrtified
National Sertifikasina hak kazanmıştır. Eğitim ve danışmanlık verdiği
kuruluşlar ; Hillside Su Otel , Sante Kozmetik, Onep, Mopak, TTL Tütün,
Hillside City Club Etiler,
Alkent 2000. Ayrıca, birçok Üniversite ve MBA programında Satış,
Pazarlama, Müşteri Psikolojisi ve Duygusal Zeka konusunda seminer
vermektedir. İstanbul Emniyet Genel Müdürlüğü bünyesinde 200’e yakın
Emniyet mensubuna gönüllü olarak Duygusal Zeka ve Beden Dili eğitimi
verdi.
Yönetim, pazarlama ve satış odaklı çok sayıda eğitim program ve
seminerine katılan Özdeş Almanca ve İngilizce biliyor. Tenis, yüzme,
kayak yapan, seyahat etmekten, kitap okumaktan hoşlanan ve yoğun bir
şekilde sosyal kulüp faaliyetlerinde bulunan Özdeş Junior Chamber
International’ın ve Genç Yönetici ve İş Adamları (GYİAD) derneklerinin
aktif bir üyesi.
Bilim Merkezi Vakfı Yönetim Kurulu üyesidir.
Kendisi 1999 yılında Türkiye’deki en iyi JCI üyesi seçildi. Aynı
derneğin Kurumsal İlişkiler Ulusal Direktörlüğü’nü 1998-2002
tarihlerinde yürütmüş olan Özdeş katıldığı seminerlerle kendini sürekli
geliştirmeye çalışıyor.
Kariyer.net, yenirbiris.com , Maxihaber.net,‘de aylık makaleleri
yayınlanmaktadır. Ocak 2007 de, “ Satışın 10 Altın Kuralı “ adlı ilk
kitabı yayınlanmıştır.
Başarı Formulünü şöyle açıklıyor:
Gülümse, cazip ol, bakimli ol, çevrene ve müsterilerine yardimci ol,
güven uyandir, dürüst ve sabirli ol, takip et ve israrci ol, zamani iyi
kullan, referans iste, yeni müsteri ziyaret et, kendine güven, sattigin
ürüne güven, kendini gelistir, kendine, ailene ve yakin dostlarina zaman
ayir. En önemlisi; “İnsanları sev, bilgini paylaş ve çevrene örnek ol.”